Con motivo do 25 aniversario da muralla de Lugo como Patr Patrimonio da Humanidade, asistimos ao acto organizado polo Concello de Lugo e o xornal "El Progreso".
Convertidos en"GUARDIÁNS DA MURALLA", construímos xunto con centos de compañeiros/as doutros centros educativos da cidade de Lugo, o"PUZZLE DA MEMORIA"onde cada colexio, deixou plasmado un anaquiño de historia.
Despois de varios actos como a lectura do manifesto onde unha compañeira doutro colexio lembrou "a nosa responsabilidade de coidala", fixemos un percorrido polo adarve da muralla rematando a xornada na Praza Pío XII, punto de encontro dos tres Patrimonios da Humanidade que a nosa cidade atesoura: Muralla, Catedral e Camiño de Santiago.
Un acto ben bonito onde se uniron o pasado e o futuro; o monumento e os novos defensores!
Como cada 25 de novembro, lembramos o Día contra aViolencia de Xénero, unha data na que todo o mundo únese para dicir “Basta!” a calquera forma de malos tratos ou desigualdade cara ás mulleres.
Todas as persoas merecemos ser tratadas con agarimo, xustiza e respecto, sen importar se somos nenas ou nenos, mulleres ou homes, lembrando que, o contrario NON É NORMAL.
Entre todos podemos facer que as nosas casas, as nosas clases e o noso barrio, sexan lugares onde todas as persoas se sintan valoradas e protexidas.
agarimo, xustiza, comprensión, empatía, amor, bicos, tolerancia, tenrura, igualdade, amizade, tranquilidade, liberdade, amabilidade, comprensión ... iso, SI É NORMAL!
Levantemos un muro ben sólido fronte a violencia contra as mulleres, porque isto, vai con todos/as nós.
¿Entendimos lo que es un número positivo y un número negativo? Recordémoslo!
Jugamos con los números enteros?
Los 5 matemáticos más importantes a lo largo de la Historia (Copérnico, Descartes, Einstein, Newton y Pitágoras) piden vuestra ayuda para encontrar los números enteros desaparecidos.
Después de conocer loscriterios de divisibilidad y ladescomposición en factores primos, hoy damos otro paso hacia adelante y aprendemos a encontrar elmínimo común múltliplo (m.c.m)de varios números.
Para entenderlo mejor, visualicemos el siguiente video: